Dorinta pentru suflet!

 

.

Cateodata, simt o nevoie acuta sa ma fac nevazuta si sa ma duc cat mai departe.
Nu e doar o dorinta, e o nevoie!
Am nevoie sa scap, sa fug, sa ma ascund de griji, ganduri sau probleme si sa imi incarc bateriile.
Sa uit… Sa uit ca am uitat de tot si sa stau linistita.

Pentru cateva zile as pleca undeva departe, la mii de kilometri de orice cod postal apropriat mie.
La mii de kilometri de orice lucru care imi provoca neplaceri. La mii de kilometri de mine…

Cateodata as pleca undeva… si nu mai m-as mai intoarce!

5 comments on “Dorinta pentru suflet!

  1. Asa este cateodata imi vine sa plec si sa nu ma mai intorc ….dar……..sunt tot aici nu am plecat decat cu gandul.

    • Este bine ca ne sta alaturi ca si consolare imaginatia, ce ne permite sa ne indepartam catusi de putin de cotidian si sa visam cu ochii deschisi.

      O zi frumoasa.

  2. Da asa este, este o consolare placuta doar pentru cateva secunde, ca dupa aceea te trezesti si vezi… ”ce” ca esti tot la linia de plecare si ca doar ai visat…..

    O zi frumoasa si tie.

  3. sincer de multe ori cind ma simt singura…sau pur si simplu nu am ocupatie…ma regasesc printre cuvinte…imi sunt aproape de suflet, multumesc

    • Ma bucur foarte mult Anna ca prin aceste cateva cuvinte ma apropii de tine, de sufletul tau. Tu nu ai pentru ce sa-mi multumesti, eu da; iti multumesc ca m-ai ales pe mine sa-ti fiu alaturi (virtual) in momentele de “liniste”.
      O zi placuta!

Leave a comment