O altfel de prietenie.

 

Din plictiseala, rasfoind cateva pagini ale internetului am dat peste ceva haios, spun eu, care mi-a atras atentia
si m-am gandit sa va arat si voua. 
O prietenie mai putin obisnuita la un centru pentru protectia animalelor din Carolina de Sud, in SUA.
   Din plictiseala, rasfoind cateva pagini ale internetului am dat peste ceva haios, spun eu, care mi-a atras atentia si m-am gandit sa va arat si voua. 
O prietenie mai putin obisnuita la un centru pentru protectia animalelor din Carolina de Sud, in SUA.

Image Hosted by ImageShack.us

Suryia, o femela urangutan, şi Roscoe, un caine de vanatoare din rasa Blue Tick, s-au intalnit acum doi ani si de atunci au ramas prieteni la catarama. Cei doi au ajuns sa-si imparta mancarea, sa se joace, sa leneveasca sa innoate impreuna si-n plus, Suryia chiar isi ia rolul in serios si scoate cainele, prins cu zgarda, la plimbare.

Image Hosted by ImageShack.us

Cei doi au reusit sa impresioneze o lume intreaga!

3 comments on “O altfel de prietenie.

Leave a Reply

