La multi ani noua, BabyAndu!

La multi ani noua!
De ce la multi ani?… Pentru ca azi e ziua noastra!

Pentru ca astazi se mai adauga o luna de iubire, de fericire, de implinire, de bucurie, de tot ce este mai bun si mai frumos… langa toate celelalte!

Pentru ca alaturi de tine, am inceput din nou sa zambesc si sa vad viata
din ce in ce mai colorata iar tonurile de gri si ceata densa
din viata mea au inceput usor-usor sa dispara!

Acum 7 luni, pe vremea asta, mi-ai dat primul sarut, m-ai imbratisat strans pentru prima oara si m-ai privit adanc in ochii-mi stralucind de fericire.
Acum 7 luni, imi era rusine sa-ti spun ceea ce simt, adeseori imi plecam
privirea in pamant si ma inroseam la fata… ce mai – in prezenta ta ma pierdeam cu firea de parca ma hipnotizai! Acum as fi in stare sa tip in gura mare, in plina strada, sa ma auda toata lumea si sa stie, ca esti viata mea, ca te iubesc si ca voi fi a ta mult timp de-acum inainte
(atata timp cat Dumnezeu ma va lasa sa fac asta!).

Iubesc… si ma simt iubita!
Ce-ti poti dorii mai mult de la viata?!

Alaturi de tine am invatat sa iubesc cu adevarat, m-am simtit mai buna, mai frumoasa iar zambetul reaparut pe chipul meu datorita tie a fost unul natural si nu fals cum obisnuia sa fie candva…

Nu-mi imaginam ca… voi mai putea sa-mi deschid sufletul in fata unei persoane, ca voi reusii sa mai castig increderea in cineva, ca o vorba buna spusa la timpul si locul potrivit poate face minuni, ca o imbratisare stransa iti poate da puterea de a merge mai departe si de a te simtii in siguranta, ca mai exista iubire fara interes, iubire adevarata… TU mi-ai demonstrat contrariul!

Am fost rasfatata de tine, ai avut grija de mine
si promit ca voi face tot posibilul sa ne fie bine in continuare!

La multi ani noua! Sa fim fericiti mereu si sa luptam in continuare
pentru visul nostru, acela de a fi impreuna pentru totdeauna!

.

P.S: Nu credeti in baieti sinceri, atenti, iubitori, romantici, …
pentru ca l-am luat eu pe singurul!

Sunt mandra ca ma iubeste un baiat ca tine!

Leave a Reply

