Din adancul sufletului.

Heeeeeeiiii, te iubesc!
Te iubesc cu fiecare particica a trupului meu…
si ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi ca mi te-a scos in cale, ca suntem impreuna…

Iti multumesc si tie ca m-ai facut sa te iubesc, sa tin la tine in modul in care o fac.
Iti multumesc pentru clipele frumoase pe care le-am petrecut alaturi de tine,
pentru fiecare zambet pe care, prin nu stiu ce magie, reusesti sa mi-l aduci pe chip…
Iti multumesc pentru fiecare incurajare si sustinere in momentele mele de cumpana,
pentru fiecare placintica, prajiturica cu care reusesti sa ma mai indulcesti,
pentru fiecare sarut cu care de fiecare data reusesti sa-mi tai rasuflarea,
pentru fiecare atingere a ta care ma face sa mi se zbarleasca pielea,
sa-mi tresara si sa-mi vibreze trupul.

Pentru fiecare “Ce-ar fi daca?!” (cu accent pe ultima silaba si spus in soapta, la ureche)
care stim amandoi – mai nou – ca incita la placere, la extaz…
Pentru fiecare “Buna dimineata – Noapte buna, iubito! Te iubesc!”
Pentru fiecare bataie a inimii tale ce bate pentru mine,
pentru fiecare bataie a inimii mele ce bate pentru tine. Multumesc pentru tot…
Pentru tot ce inseamna intr-un cuvant NOI. “

Cuvinte din suflet… – un suflet care de ceva timp si-a gasit linistea si sufletul pereche!

Leave a Reply

