Un bebe nascut din dragoste, din iubire…

Mai acum 9 luni (si un pic), tot pe vreme racoroasa, m-am procopsit cu un “bebe de relatie”.
Nu chiar de la prima intalnire si nici de la a doua, abia dupa vreo 4 zile, intr-o zi de 17 februarie, cand am simtit eu ca ma ia cu ameteala, cu calduri si cu dureri de cap m-am hotarat
sa fac testul si mi-am dat seama ca este pozitiv.

Surle si trambite ce au rasunat in interioru-mi, artificii ce mi-au facut inima sa radieze de lumina!

Au urmat luni de fluturasi in stomac, de bucurii, de temeri, de surprize, de suparari si de tot
ce tine de “un bebe de relatie”, chiar si de pofte… Un bebe nascut din dragoste!
Presupun ca de astazi urmeaza perioada in care “copilasul” plange, are nevoie de mai multa
atentie, de mai multa responsabilitate, de mai multa dragoste si caldura.
Voi fi o mamica exemplu ce va fi atenta la nevoile “bebelusului”,
ce il va supraveghea indeaproape si ii va oferii toata dragostea de care are nevoie!

Abia astept “primul pas” sa se descurce de la sine…

Il iubesc, asa cum numai el stie, asa cum o fac de ceva timp incoace…
Astazi mai putin decat maine, iar maine mai putin decat poimaine
…si din ce in ce mai mult, in fiecare zi!

I love you Baby, I love you more!
La cat mai multe “ape line” si dulci pentru noi.

Leave a Reply

