Ce fac?! Ce fac:

Inspir in 3 secunde, expir in 7 (asa am invatat de curand).
Vad, aud… numai ce-mi convine.
Vorbesc numai cu cine imi convine si ii pun la punct pe cei ce ma scot din sarite.
Alimentatia mea este consistenta. Dorm putin, dar cu vise frumoase… ce devin realitate!
Simt. Intens. Pe unii ii plac, pe altii mai putin.
Iubesc unul, urasc multi. Ador, sunt adorata. Alint, sunt alintata.
Adun informatii, privesc din umbra, analizez. Ma folosesc de intuitie. Sunt selectiva.
Invat cum sa imi stabilesc prioritatile. Te tratez cu spatele, nu esti pe lista. Clar?!
Rad, glumesc. Plang de suparare-rar si de fericire-des!
Nu ma multumesc cu mai putin cand pot avea exact ceea ce imi doresc.
Fac o gramada de lucruri. Deci, Traiesc!
Nu ma limitez!
Nu fac ce faci tu… nu ma multumesc doar sa supravietuiesc!
Iubesc.

Leave a Reply

