Singurul care conteaza.

EA: – Bea-ti ceaiul. Si sa nu aud ca mai vii!
EL: – Ce vorba e asta? Priveste-ma putin si spune daca seman cu el!? Te rog, nu face asta!
Crezi ca pentru mine e usor? Crezi ca nu regret ce am facut?!?
Numai la tine m-am gandit in tot acest timp. M-am intrebat mereu cine are grija de tine,
cine te protejeaza.

EA: – Nu-ti face tu griji… am stiut dintotdeauna sa am grija de mine si in plus nu sunt singura.
Sunt persoane care sa ma apere, stai linistit!
EL: – Unde?
EA: – A fost o perioada cand am fost singura, dar acum am pe cineva alaturi.
De acum, am pe cineva care nu ma va parasi, va fi alaturi de mine.
EL: – Adica imi spui sa plec de aici?!
EA: – Exact! Pentru ca e adevarat, ai auzit bine, am un iubit care ma apara de orice.
In niciun caz nu e cineva ca tine!

EL: – Nu este?
EA: – NU, nu este! E un barbat adevarat.
Cand ar trebuii sa minta, tace, nu spune nimic. Nu ma amageste cu vorbe dulci ca mai apoi sa verse solnita de sare deasupra-mi. Ma respecta ca femeie si daca a pus mana pe mine, nu-mi va mai da drumul.
EL: – Nici eu nu te voi mai lasa!
EA: – Da, dar eu nu te mai vreau pe tine!
EL: – Il vrei pe el… cu ce e mai bun decat mine?
EA: – Totul… Zambeste cu ochii, este opusul tau. Pare dur, dar e sensibil. Pare nemilos, dar are o inima curata.
Stii ce-si doreste cel mai mult de la viata?
EL: – Ce??
EA: – O familie. Vrea sa aiba o familie si sa traiasca in armonie si intelegere.
El este tot ceea ce tu nu esti! Ar da foc intregii lumi pentru cei pe care ii iubeste.
Daca mi s-ar intampla ceva, daca m-ar durea ceva, e de ajuns sa spun.
Ar lasa totul, ar uita de toti si ar veni in fuga la mine. Pentru ca el ma apara.
Daca e nevoie, ma apara si de tine.

Acum esti fericit? Te-ai mai linistit? Sunt in siguranta si mi-e bine!
EL: – Daca intr-adevar ai gasit pe cineva asa cum spui, eu sunt cel mai fericit. Crede-ma!
Ea: – Adio!

Leave a Reply

