Contopire intr-un intreg.

“El si nimic dau adunate
Infinit.
A mea si a lui privire uneori dau
dublu infinit.
Un cer si cateva stele mie imi dau
modele,
Lui nu ii dau nimic.
Dar al meu zambet
ii poate da iarasi un
dublu infinit
sau poate cel mai
natural nimic.
A mea si a lui tacere impreuna dau
doua stele in cadere,
iar glasul lui e plutitor ca un simplu
om ratacitor calatorind in
gandul meu infinit.
Cuvantul meu asezat langa al lui,
lasa loc spatiului dintre degetele mele
pentru ale lui.
La fel cum stau spatiile gandurilor mele
pentru problemele lui.
Iar la baza sta grija mea de a-l vedea
zambind infinit
fara a suferi.
Iar protectia lui are la baza al meu
taram de vis
ce are nevoie de
infinit pentru…
a nu fi nul.”


Leave a Reply

