Ador sa stau la povesti cu tine.

.

Zilele trecute aproape ca adormisem in bratele tale. Ceasul din bord insista sa se faca remarcat.

De ce nu stingi iubire ledurile… de ce le lasi sa ne sacaie ochii?!

Nu vreau sa pierd notiunea timpului cu tine…
Vreau sa stiu exact cat timp ai fost al meu pentru a fi sigura ca nu o sa imi las mintea si inima sa abereze ca suntem impreuna de o vesnicie.
Mi-ai zambit usor si mi-ai dat suvitele de par la o parte. Mi-ai sarutat fruntea si mi-ai spus ca o sa fie bine.

Uite, mai avem 15 minute si trebuie sa plecam.

Tic, tac… tic, tac…

Leave a Reply

