Macar tu nu face asta…

“- Nu sterge parbrizul. Nu vreau sa vad afara.
Oare cate persoane sunt acum in situatia mea?
Cu miile, nu?
Acum, un milion de femei invata cum este sa fie tradate, inselate… Exact in clipa asta.

– Si un milion de barbati.

– Cand este inselat, un barbat cauta sa se razbune.
Cand este inselata, o femeie crede ca nu a fost perfecta pentru partener.
Femeia intelege ca a pierdut jocul pe care-l duce inca de cand a devenit femeie.

– Cand este inselat, un barbat devine o victima.
Femeia este calaul lui.
Cand este inselata, o femeie se simte vinovata.

– De ce sa se simta vinovata?

– Pentru ca cealalta femeie are tot ce nu are ea. Femeia din spatele acestui geam…

– Nu sterge parbrizul!!!

– …a capatat ce nu a meritat.

– Radeau. Radeau. Nu-mi dispare din minte… erau fericiti.
Poate ca EU si EL nu am fost fericiti (…) dar am fost veseli. Pe vremuri…
Nu simt ca ma razbun pe el.
Mai degraba simt ca ma razbun pe mine insami.
Ma intristeaza… ma intristeaza foarte mult.
Ce s-a intamplat cu mine? Unde m-am dus?
Eu nu am fost niciodata o astfel de femeie.

– Cum ai fost?

– Nu-mi mai amintesc…
Parca eu as fi murit, si ei traiesc.
Daca m-am suparat? Nu, nu m-am suparat… ma simt ranita.

– Inteleg…

– Mi-a fost rusine. Mi-a fost rusine, de parca eu as fi facut ceva foarte rau.
Inca imi este…
(Geamul a fost sters.)

– Vezi tu, dincolo de ei nu exista nimic.
Dincolo e o viata minunata.
Tu nu ai facut nimic de care sa-ti fie rusine.
Tu esti nevinovata.
TU…
… meriti sa fi iubita!

-Merit?! (…) “

Leave a Reply

