Lucruri lipsite de sens, sau…

Incipuiti-va ca intr-o zi ar fi venit un tren si n-am mai fi avut puterea sa urcam in el.
L-am dorit prea mult, l-am asteptat prea mult.
Ne-am epuizat in asteptare si nu ne-a ramas nicio picatura de energie pentru a ne bucura
de sosirea lucrului mult asteptat.

Numai ca ne-am fi simtit striviti de o mare tristete, amintindu-ne cat am visat trenul acela care acum
pleaca fara noi. Si ce-am fi putut face dupa plecarea trenului?!?

Singura noastra sansa ar fi fost sa uitam de el, sa uitam de toate, sa dormim, iar cand ne trezeam,
cu ultimele noastre puteri, sa asteptam alt tren…

P.S 1: Cu timpul, fiecare dintre noi va invata sa aprecieze un lucru/gest/obiect/persoana… si cel mai indicat atunci ar fi  sa pretuiasca si sa se bucure din plin de acel “ceva”… si asta la timpul potrivit.

P.S 2: Unii oameni sunt facuti unul pentru altul, se pot iubi, se pot intelege, pot fi alaturi, se pot imbratisa,
pot ramane o viata intreaga impreuna, iar altii…

 


2 comments on “Lucruri lipsite de sens, sau…

Leave a Reply

