Bucura-te…

Poate ar fi fost frumos…
Poate daca nu s-ar fi terminat…
Poate ar fi fost altfel…
Cu siguranta pe moment DA
Si pana la urma NU, ca de fiecare data…


… si totusi…

  • Bucura-te ca de acum inainte o sa poti face ce-ti doresti fara a mai fi nevoit sa mai dai vreo explicatie!
  • Bucura-te ca de acum inainte o sa poti face ce-ti doresti fara a mai fi nevoit sa mai pui vreo intrebare inainte.
  • Bucura-te ca nu ai mai fost nevoit sa faci o alegere intre mine si prietenii tai!
  • Bucura-te ca ai o viata inainte in care poti fi fericit.
  • Bucura-te ca ma recunosc pe mine vinovata si ca te absolv pe tine de vreo vina.
  • Bucura-te ca nu sunt singura fata de pe pamant si exista cu siguranta una care o sa-mi ia locul.
  • Bucura-te ca mi-am aratat adevarata fata si tu ai avut cale de scapare la timp.
  • Bucura-te ca nu regret nici un moment pe care l-am petrecut alaturi de tine – din contra iti multumesc pentru fiecare!
  • Bucura-te ca nu a fost destul zahar pntru a indulcii cafeaua… si tristetile, supararile, nemultumirile…gata, au luat sfarsit!
  • Bucura-te ca am fost rece si poate asa ai reusit sa realizezi ca sunt o greseala.
  • Bucura-te ca mi-am dat seama la timp ca nu are rost sa ne mai chinuim unu pe altul si te-am scutit de o povara!
  • Bucura-te ca esti o persoana care se poate schimba pentru persoana draga iar asta te va ajuta cu siguranta pe viitor.
  • Bucura-te ca ai putut lupta cu morile de vant si ai putut intelege… si cu toate eforturile tale vantul nu s-a lasat imblanzit.
  • Bucura-te ca iti poti gasi o persoana care poate privii in ansamblu problemele si asa iti va fi si tie mai usor.
  • Bucura-te ca aveam moduri diferite de a ne distra si de-acum nu o sa te mai simti penibil cand te vei duce singur.
  • Bucura-te ca nu vor mai exista refuzuri care sa te faca sa te simti prost…
  • Bucura-te ca desi ai fost incepator in chestii de genu’ te-ai descurcat mult mai bine decat altii…
  • Bucura-te ca de acum incolo nu vei mai fi nevoit sa eviti sau sa refuzi vreo “ispita”
  • Bucura-te ca ne-am impiedicat de niste damburi si nu ai mai fost nevoit sa urci si munti.
  • Bucura-te si ca ai avut ce altii, poate, doar au visat sa aiba… si atat!
  • Bucura-te ca s-a intamplat si singura dorinta pe care o mai am acum este sa nu ai nici tu vreun regret pt. cele intamplate…
  • Bucura-te ca ai scapat si… ca esti LIBER (asa cum ai fost dintodeauna)!

Bucura-te…

Leave a Reply

