In ochi imi joaca fericirea!

Mi-as dori… sa cred ca am castigat la loteria viselor premiul cel mare al fericirii. Vreau sa-i rad destinului in fata si sa-i demonstrez ca daca el se incapataneaza sa-mi refuze fericirea,
am sa ma incapatanez si eu sa i-o fur cu orice pret.

Vreau sa sterg cu lacrimile ploii deciziile gresite pe care le-am luat si toate
iluziile in care am ratacit.

Sufletul meu e albit inainte de vreme.

Dar ii cer iubirii sa-i dea mai multa viata si un strop de roseata… o nuanta calda care
sa nu se termine odata cu ivirea zorilor si cu potolirea lacrimilor.

Iubesc oamenii si cu bune si cu rele, asa cum sunt ei, iubesc mirosul de ploaie si norii care anunta iubirea, urasc si inteleg despartirile, astept mai mult de la mine decat ceea ce asteapta cei din jur… pentru ca ma consider o invingatoare!

In ochi imi joaca fericirea, indiferent ca umerii imi sunt drepti sau adusi,
fata trista sau vesela.

Stiu ca pot totul… si ceea ce nu pot acum, o sa pot mai tarziu!
… maine, poimaine, intr-un colt de undeva, in felul si timpul unui cumva…

.

Am scris asta pentru mine.

4 comments on “In ochi imi joaca fericirea!

Leave a Reply

