Soapte de iubire aruncate’n vant…


Asemeni unui vis frumos,
Nascut in miez de noapte
Te simt ades cum ma-nconjori
Cu-a gandurilor soapte…
Iar inima mi-o simt batand,
Mai calda, mai vioaie
Caci pentr-un suflet însetat,
Tu… esti un strop de ploaie!

Ma bucur mult cand imi zambesti,
Caci nu sunt multi în stare
Lumina… vietii sa îi dea…
Sunt… umbre trecatoare…
Iar zi de zi, doar cu-n cuvant,
Imi darui fericirea
Pe care nu credeam nicicand
C-o voi trai:… iubirea!

Si de vreodat-am sa gresesc,
Nepretuindu-ti darul,
Voi face tot ce-i omenesc
Sa iti alung amarul!
Cununi de stele-oi impleti,
Ca fruntea sa-ti acopar
Si-oi cauta, din zi în zi mereu,
Sa te descopar!

De voi pleca, într-un final,
Departe printre stele
Pastreaza-n inima un semn,
Al gandurilor mele:
Etern traim, cat mai contam
Un suflet sa-l aline
Si amintiri suntem apoi,
Rostite-ntre suspine!

Gabriel Matrana.

Leave a Reply

