Seara lui Mos Nicolae! – file de poveste I.

Cred ca fiecare dintre voi isi aminteste cu nostalgie acele seri geroase de decembrie cand, mici copii fiind, ne uitam pe geamul plin de stelute de gheata cautand in vazduhul alb – cenusiu un semn de la Mos Nicolae.

Image Hosted by ImageShack.us

Va amintiti cum va curatati ghetutele cu mare grija de cu seara si cum asteptati cu infrigurare dimineata pentru a va uita daca Mosul v-a lasat ceva?

Cati dintre voii nu au visat in copilarie sa fie tinuti in brate de Mosul si cati nu s-au infiorat la acest gand?

Nu-i asa ca v-ati intrebat: oare cum arata Mos Nicolae si de ce nu-l putem vedea? De ce nu se arata? Nu-I asa ca l-ati pandit pe la colturi, in umbra, cu inima batand atat de tare incat simteati ca va iese din piept? Nu-i asa ca vi s-a parut ca bate la usa si ati fugit speriati inapoi in patut de teama san u cumva sa va vada sis a va aduca, in loc de bunatati, o nuielusa usturatoare?

Se spune ca Sfantull Nicolae e un batran cu barba alba, iar cand vine, in seara de 5 decembrie, Mosul isi scutura barba si incepe sa ninga.
Asa ca, nu va indoiti, in fiecare an, la inceput de decembrie,Image Hosted by ImageShack.us

odata cu Mos Nicolae vine si iarna, anotimp magic si plin de sarbatoare. Vi l-ati inchipuit oare in alt fel?

De fapt, credeti ca are vreo importanta cum arata? El ramane batranelul nins, care adduce sarbatoare in sufletul nostrum, la inceput de iarna…

La vreme de seara, asteptati-l pe Mos Nicolae! El este generos cu toata lumea… adduce daruri, adduce bucurie, adduce un gand bun!

Aveti grija de ghetute, mai ales de ghetutele celor dragi si lasati-l pe Mos Nicolae sa va imbogateasca sufletele de bucuria copilariei si a sarbatorii!

7 comments on “Seara lui Mos Nicolae! – file de poveste I.

  1. Si ai avut grija de ghetute ? A venit cu dulciuri sau “nuielusa” ?

    p.s. in sfasit un post nu chiar asa “deep”🙂 , heh sunt mai multe dar mai vechi, intre cele noi nu prea sunt ….

  2. @Luchian: Am “lustruit” destul de bine, zic eu, ghetutele si nici anul acesta mosu’ nu m-a ocolit… Desi, cam rea ce-i drept, nici de data asta nu s-a indurat mosu’ sa-mi lase in ghetute vestita nuielusa… hiu, am scapat! – Promit sa ma cumintesc :-“…

    Cat despre post-urile “deep” deh… viata!

    • Asa zic toti dupa “nu am vrut” / “promit sa nu mai fac”🙂

      Referitor la posturi de ce nu incerci sa vezi partea frumoasa din “viata” ? (mai ales ca acum vine craciunul, stii tu cadouri / sarbatori / revelion / petreceri etc…)

  3. @Luchian: Fiecare dintre noi ne stim greselile si promitem ca pe viitor sa ne indreptam, sa ne cumintim… acum depinde daca ene si tinem de promisiune! Eu am tot promis… dar😀

    Lucian in viata de zi cu zi, sunt cu totul si cu totul o alta Alinwtza decat sunt aici, sunt o persoana cu simtul umorului, mai mereu cu zambetul pe buze, imi place sa ma bucur de orice…si ma bucur de viata!

    Cei care imi citesc blogul, ma catalogheaza drept o persoana inchisa, trista, singuratica poate, prea sensibila… etc.

    Aici intr-adevar vin si-mi scriu din cand in cand gandurile ascunse,
    cuvintre din-nauntrul sufletului…
    Fiecare dintre noi are si parti mai sensibile🙂 deh.

    Ar fi mai multe de spus…

    Ca o paranteza – se pare ca suntem vecini!
    O seara frumoasa.

    • Pai posturile 80% sunt triste sau prea “deep” cum ti-am zis mai devreme. Apoi te contrazici putin🙂

      “ma catalogheaza drept o persoana …. ”

      “singuratica” tu ai zis:
      ” —> PRIETENII?
      Hmmm… un cuvant al carui inteles mi-a ramas pana acum necunoscut. ”

      “trista” tu ai zis:
      “—> AM FOST SUPUSA VREODATA JUDECATII?
      Da! Mi-am ucis un vis… Si inca mai sunt condamnata la tristete… ”

      “sensibila” tu ai zis:
      “—> FRUMUSETEA?
      As iubi-o cu adevarat, zeita si fara de moarte! ” (pentru asta ar fi mai multe…:P)

      p.s. nu te judec sa nu intelegi gresit🙂
      p.s2. vecini de cartier probabil ca de bloc sigur nu🙂
      p.s3. ai intrat mai devreme la mine ia vezi cum castigi o invitatie si sa uiti de “persoana inchisa, trista, singuratica poate, prea sensibila… etc.”
      p.s4. asta este pus ca sa te enervez (multe ps-uri nu:P)

    • Heh that’s me (asta ca sa nu iti dau si exemple din “Cuvinte de suflet” :))) )

      Vezi ca ti-am trimis si un email (s-ar putea sa fie in spam) dar nu prea citesti email-ul vad , oricum poti sa-l ignori ca am vb mai sus despre asta🙂

Leave a Reply

