Aniversare – “Adio clipe” pentru totdeauna!

Image Hosted by ImageShack.us

Pentru a sarbatori aniversarea timpului trecut am inchinat astazi,
3.decembrie, un pahar!

Acum doi ani am plecat eu…
Acum un an am plecat tot eu…
Acum… ne mai aruncam cateva priviri si alea… pline de ura.
Nu a plecat nimeni… aiurea, pana la urma am plecat amandoi!
Fiecare pe drumul lui, fiecare cu viata lui si cu siguranta, ne este bine amandurora… mie una chiar imi este!
Suntem fericiti… EU in felul meu si TU in felul tau…

La multi ani…

Leave a Reply

