A mai trecut inca o zi…

S-a mai scurs o zi din paharul vietii… o alta zi obisnuita, de data asta petrecuta in compania colegilor.

Image Hosted by ImageShack.us

Din pacate, cam umed azi, asa ca am preferat sa stau in locuri inchise. NU va
ganditi la custi, beciuri, etc..
ma refeream la un apartament, cateva
magazine si alte chestii…

Dimineata a inceput bine, pe la ora 10 jumi. Mic dejun, un cubulet de ciocolata ca altfel nu se poate, o melodie preferata ascultata de cateva ori, un dusulet fierbinte… deh, micile placeri ale vietii! Pe urma am plecat intr-o vizita scurta, apoi un curs – doua la facultate si la sfarsit Unirea (some KFC Crispies).

A mai trecut o alta zi decenta si normala, de toamna…

O zi obisnuita, petrecuta in compania colegilor.
Din pacate, cam umed azi,asa ca am preferat sa stau in locuri inchise. NU va ganditi la custi, beciuri
etc.. ma refeream la un apartament, cateva magazine si alte chestii…
Dimineata a inceput bine, pe la ora 10. Mic dejun, un cubulet de ciocolata, o melodie preferata ascultata de cateva ori,
un dusulet fierbinte… micile placeri ale vietii!
Pe urma am plecat intr-o vizita scurta, apoi un curs – doua la facultate si la sfarsit
Unirea (some KFC Crispies). A trecut o alta zi decenta si normala, de toamna…

6 comments on “A mai trecut inca o zi…

  1. Eu as incerca sa postez doar articole de substanta aici (ai multe din astea la tine pe blog) si sa nu le diluez in banalitate. Sa nu te superi, da chiar nu conteaza daca scrii zilnic sau odata pe saptamana sau chiar mai rar, atata timp cat scrii cand te aflii in contact cu tine insuti. In postul asta e parca alta Alinwtza decat in cele anterioare, o fata care nu are legatura cu ea, o fata superficiala. Eu cred ca adevarata Alinwtza e alta.

    PS: iertare daca am suparat pe una din Alinwtze

  2. @Cristi: Adevarat ce ai spus tu… am zis sa mai schimb, sa fiu mai pe langa un pic… sa nu mai “atac” sau sa fac referire catre cineva anume (desi eu am scris la modul general)… La citirea unor posturi au fost destui care s-au simtit cu musca pe caciula si mi-au atras atentia! Deh…

  3. @Cristi: Vezi tu… nu e chestia k as vrea sa arunc gaina moarta in curtea altuia… sau sa gasesc vreo scuza… nah..

    Mai avem si zile proaste!

Leave a Reply

