M-am risipit… putin cate putin!

Am primit vorbe si am risipit incredere…
Am primit vorbe si am risipit speranta…
Am primit vorbe si am risipit caldura…
Am primit vorbe si am risipit visuri…
Am primit vorbe si am risipit dragoste…
Am primit vorbe si… m-am risipit!

Image Hosted by ImageShack.us

… dar ma regasesc in pulberea de stele de pe crestele muntilor, in spuma valurilor marii, in trilul pasarilor la rasaritul soarelui, in zambetul senin al unui copil, in parfumul florilor, in fosnetul frunzelor, in ochii credinciosi ai unui animal care-si priveste stapanul in ochi…

Si atunci… de ce plang?!

2 comments on “M-am risipit… putin cate putin!

  1. @Anonim: Si da… ii voi multumi si ii voi ramane recunoscatoare toata viata mea acelei persoane care imi este alaturi, care ma iubeste si pe care o iubesc!

Leave a Reply

