Prin zgomotele adancurilor…

Stii ce nu inteleg eu? De ce atunci cand dau mai puternic din brate si sunt mai hotarata sa infrunt valurile ma scufund si ma izbesc de toate stancile, in timp ce atunci cand ma las linistita pe spate, intind bratele si picioarele, apa ma poarta lin, asa cum porti un prunc nou nascut in brate…?

Image Hosted by ImageShack.us

Ma revolta si mi se pare ciudat. Si mi-e greu sa accept. Dar probabil face parte din procesul de slefuire a mea, a personalitatii si a vointei mele. Mi-e greu sa nu vreau, mi-e greu sa vreau sa nu. Si cel mai greu mi-e sa vorbesc. Continui sa ma abtin, sa ma cenzurez. De dragul unui joc, de dragul unor reguli stupide, de dragul peretilor din cutie, de dragul unor temeri!

As vrea sa pot sa ma las pe spate indiferenta, sa las apa sa ma acopere si sa plutesc. Dar din cand in cand ma mai tenteaza sa ridic capul, sa vad privelistea ce ma-nconjoara, probabil plictisita de albastrul monoton de deasupra-mi si de zgomotul mut al adancurilor… si atunci, atunci simt cum ma scufund…

…mai adanc, ca un bolovan!

Pluteste Alina si inchide ochii!

Stii ce nu inteleg eu? De ce atunci cand dau mai puternic din brate si-s mai hotarata sa infrunt valurile ma scufund si
ma izbesc de toate stancile, in timp ce atunci cand ma las linistita pe spate, intind bratele si picioarele, apa ma
poarta lin, asa cum porti un prunc nou nascut in brate…?
Ma revolta si mi se pare ciudat. Si mi-e greu sa accept. Dar probabil face parte din procesul de slefuire a mea, a
personalitatii si a vointei mele. Mi-e greu sa nu vreau, mi-e greu sa vreau sa nu. Si cel mai greu mi-e sa tac, sa ma
abtin, sa ma cenzurez. De dragul unui joc, de dragul unor reguli stupide, de dragul peretilor din cutie, de dragul
unor temeri.
As vrea sa pot sa ma las pe spate indiferenta, sa las apa sa ma acopere si sa plutesc. Dar din cand in cand ma mai
tenteaza sa ridic capul, sa vad privelistea ce ma-nconjoara, probabil plictisita de albastrul monoton de deasupra-mi
si de zgomotul mut al adancurilor…si atunci, atunci simt cum ma scufund…
…mai adanc, ca un bolovan.
Pluteste, Alina si inchide ochii!

16 comments on “Prin zgomotele adancurilor…

  1. @Cristi: Uuuu…
    Foarte interesant sit-ul si cat adevar scrie aici… mersi fruuumos!

    Sincera sa fiu nici nu auzisem de Osho!

  2. @Cristi: Cat de frumos spus…

    “Iubirea nu stie nimic despre trecut, nimic despre viitor; ea cunoaste numai prezentul. Inima nu are nici o notiune a timpului.”

  3. Si ce e mai important e ca este autentic, nu una spune si alta face. Sa vezi ce idei are despre relatii. Te lasa masca. Si cum vorbeste de feminitate…

  4. @Cristi: Cu siguranta maine o sa frumzaresc mai atenta sit-ul…

    E cam tarziu si e timpul de somn! Mersi inca o data! Pupici.

Leave a Reply

