Cuvinte, priviri, atingeri…

Image Hosted by ImageShack.us

Nimeni nu mi-a mai lasat amintiri atat de vii imprimate chiar pe pielea mea. Urme ale sarutarilor lui imi dainuie inca pe trup… si le simt! Mici pete trandafirii si calde… si mi-e drag sa le privesc. Pentru mine sunt ca niste dovezi si pot sa le ating fara sa ma uit la ele, pentru ca simt unde sunt… si mi se trezesc toate simturile cand inchid ochii si le ating, doar pentru ca sunt facute de el.

Ce mi-a facut de imi e atat de drag?

Alaturi de el, o clipa nu exista, o secunda e nesemnificativa, un minut e ca si cum n-ar fi, o ora e ca si un minut, dar oare o noapte…?

Cu siguranta, va urma!

Leave a Reply

