Leapsa.

Leapsa preluata de pe un blog. Presupune scrierea a 99 lucruri despre tine.

Iata ce a iesit…

Image Hosted by ImageShack.us

1. Sunt Alina.
2. Pentru prieteni, Alinutza.
3. Sunt incapatanata sau mai bine spus: FOARTE incapatanata!
4. Orgolioasa pana la Dumnezeu si-napoi.
5. Prea guraliva uneori sau prea tacuta alteori.
6. Am renuntat de multe ori la mine pentru altii.
7. Sufletista…
8. Sensibila… desi nu prea las intotdeauna sa se vada asta!
9. Imi plac filmele de dragoste si comediile.
10. Imi plac cainii.
11. Nu suport cocalarii si “pitzipoancele”
12. Ma plictisesc repede… nu suport rutina.
13. Nu suport minciuna.
14. Nu imi place sa fiu luata de proasta.
15. Sunt romantica.
16. Sunt om… ca toti ceilalti.
17. Daca ma calci pe coada… ti-ai dat foc la valiza!
18. Imprevizibila, nu-mi place sa-mi fac planuri.
19. Nu suport sa fiu presata de ceva sau cu ceva.
20. Nepunctuala – cred ca ar trebuii sa-mi dau ceasul inainte cu o ora.
21. Precauta.
22. Stau prost la capitolul rabdare.
23. Sunt prea indiferenta uneori.
24. Ma cert cu toata lumea cand n-am chef de nimic.
25. Nu caut niciodata prima un baiat (decat in cazuri speciale!)
26. Nu suport prefacutii si pupincuristii.
27. N-am mila cand e vorba de persoanele care imi fac rau.
28. Razbunatoare…
29. Am incredere in mine!
30. Imi place sa fiu dorita…
31. Imi place sa fiu eu.
32. Imi place sa ascult muzica, nu pot trai fara ea!
33. Nu multi stiu prea multe despre mine.
34. Am doua fete, depinde de situatie!
35. Uneori ma contrazic singura.
36. Nu prea stiu ce vreau.
37. Imi place sa rad.
38. Ploaia, deseori, ma arunca in melancolie sau somn…
39. “Posesoarea unor false sentimente.”
40. Supararea imi cere singuratate!!
41. Sunt agitata fara telefon si de cele mai multe ori nu-l aud cand suna!
42. Imi place fotografia.
43. imi plac plimbarile in aer liber.
44. Imi place sa ma plimb cu rolele (mai ales cand sunt suparata).
45. Realista…
46. Cad mai mereu pe ganduri…
47. FOARTE curioasa…
48. Geloasa excesiv!
49. Nu prea am incredere in oameni.
50. Pot face omul de cacat daca imi propun!
51. Increzuta uneori.
52. Detest sa fiu fluierata sau claxonata pe strada.
53. Ador copiii.
54. Ma culc si ma trezesc intodeauna tarziu… nu pot altfel!
55. Obtin mereu ceea ce-mi propun si daca pierd (mai rar) stiu sa accept pierderea!
56. Stiu sa-mi ascund sentimentele!
57. Nu prea ma exteriorizez decat in prezenta persoanelor apropiate!
58. Prefer adevarul (desi dureros, e mai bun decat o minciuna).
59. Imi place sa ma imbrac mai degraba sport decat elegant.
60. Nu prea ma descurc cand e vorba de tocuri!
61. Am multi prieteni… si totusi atat de putini!
62. Uneori sunt mult prea lenesa.
63. Amenintarile ma lasa rece!
64. Am memoria foarte buna.
65. Imi place sa pierd timpul aiurea.
66. Ironica atunci cand trebuie si cu cine merita!
67. Copilaroasa…
68. Sunt nesuferita uneori.
69. Matura – cand vreau!
70. Imi place gri-ul si mov-ul mai nou!
71. Sunt o varsatoare in adevaratul sens al cuvantului!
72. Filmul preferat: If Only – interesanta morala.
73. Vreau sa fiu roscata natural!
74. Nu suport inaltimea si nici adancimea!
75. Imi place sa ma plimb noaptea pe strazi.
76. Imi place sa merg prin ploaie.
77. Ma roade daca nu intru pe mess.
78. Sunt dulce doar cand vreau si cu cine vreau!
79. Nu-s prea sanatoasa… ultima oara mi s-a spus aseara!
80. Slabiciunea mea la baieti: ochii!
81. Motto-ul meu: Alege-ti clipele, decide tu pentru ele!
82. Urasc comunismul.
83. Imi place sa privesc cerul, luna si stelele.
84. Imi place sa scriu si sa ma descarc astfel.
85. Plangacioasa – uneori!
86. Sociabila.
87. Timida rareori.
88. Surda uneori… aud doar ce-mi convine!
89. Ma enerveaza vacanta ca e prea scurta.
90. Urasc sesiunile!
91. Cand eram mica visam sa fiu cantareata.
92. Cica “argint viu”
93. Imi place sa-mi traiesc viata!
94. imi place sa merg cu trenul.
95. Imi plac clovnii.
96. Nu-mi place sa fiu la mana ciuva.
97. Vreau sa ajung ceva in viata.
98. Traiesc o frumoasa poveste de iubire.
99. Iubesc si sunt iubita!

Cam asa stau lucrurile…
O leapsa care merge mai departe catre cine vrea sa o preia si are timp sa o faca!

Pupici.

Leave a Reply

