Memorii…

Si acum ce? Pareri de rau. Pentru ce… nu stiu, vom afla la sfarsit! Probabil… Asta daca va fi un sfarsit!

Incerc sa-mi amintesc cum era . Dar amintirile inceteaza sa apara . Si atunci ? Atunci de ce te vreau iar ? De ce ma tot gandesc la tine?
Atatea intrebari, nici nu stiu cum sa le notez mai repede . Dar le notez, poate cu ajutorul lor momentele de atunci revin. Atatea regrete ce se inmultesc pe zi ce trece… Trebuia sa las mai mult de la mine, nu?
Cand ai totul in maini, ai tendinta sa-i dai drumul…
Se numeste pierderea interesului ! Ajungem la altele acum…
Erai dulce. Asa dulcee ! Si toate miscarile ce le aveai te faceau si mai dulce si toata lumea in jurul tau devenea dulce si eram asa… dulci amandoi…
Dar, prea mult bine prezice, de obicei, un mare rau! Si asa a fost!
“What goes around comes back around” da , da… Se invarte nebuna de roata si totul se intoarce cat ai clipi impotriva ta! N-am mai simtit de mult cum e… dar ofera si placere atata durere.
Bleah… ce sirop !
Recunosc ! Nu stiu ce vreau . Cand am stiut si traiam doar pentru tine nu a fost sa fie… Acum, …
De ce imi distrugi visele ? De ce imi luminezi noptile ?
Vino odata ! Sa ne amintim impreuna ..
E greu … aberatii !
Numai cine simte poate sa inteleaga…
P.S. Visele mele sunt la tine !

Incerc sa-mi amintesc cum era. Dar amintirile inceteaza sa apara. Si atunci? Atunci de ce te vreau iar? De ce ma tot gandesc la tine?

Atatea intrebari, nici nu stiu cum sa le notez mai repede. Dar le notez, poate cu ajutorul lor momentele de atunci revin. Atatea regrete ce se inmultesc pe zi ce trece… Trebuia sa las mai mult de la mine, nu?

Cand ai totul in maini, ai tendinta sa-i dai drumul…

Se numeste pierderea interesului! Ajungem la altele acum…

Erai dulce. Asa dulcee! Si toate miscarile ce le aveai te faceau si mai dulce si toata lumea in jurul tau devenea dulce si eram asa… dulci amandoi…

Dar, prea mult bine prezice, de obicei, un mare rau! Si asa a fost!

“What goes around comes back around” da , da… Se invarte nebuna de roata si totul se intoarce cat ai clipi impotriva ta! N-am mai simtit de mult cum e… dar ofera si placere atata durere.

Bleah… ce sirop !

Recunosc! Nu stiu ce vreau. Cand am stiut si traiam doar pentru tine nu a fost sa fie… Acum …

Image Hosted by ImageShack.us

De ce imi distrugi visele? De ce imi luminezi noptile?

Vino odata! Sa ne amintim impreuna ..

E greu … aberatii!

Numai cine simte poate sa inteleaga…

P.S. Visele mele sunt la tine!

2 comments on “Memorii…

Leave a Reply

