Iubesc si in rest… nimic nu mai conteaza!

Chiar daca nu cautam pe cineva nou
Intr-o zi l-am gasit pe el,
Nu puteam sa ma gandesc decat la el…
Priviri, atingeri, frumoase cuvinte mi-au capturat inima
M-au umplut cu dragoste aproape de la inceput.
Cam rar asa ceva!

Fluturi au zburat in viata noastra
Si acum traim intr-o lume de vis
Este o dragoste atat de frumoasa..
Dragostea ce s-a infiripat intre noi!
Este mai mult decat orice cuvinte pe care ni le spunem.
Adanc in sufletele noastre, peste intelegerea umana…

Image Hosted by ImageShack.us

Dragostea mea nu e oprita de ceea ce nu poate sa vada
Il pot simti, il pot gusta, e ca un vis!
Noaptea imi inchid ochii si imi imaginez ceea ce simt cu inima…
Dragostea nu cunoaste bariere, nici distanta, nici teama!

Il Iubesc si nimic nu mai conteaza…!

Chiar daca nu cautam pe cineva nou
Intr-o zi te-am gasit pe tine,
Nu puteam sa ma gandesc decat la tine
Priviri, atingeri, frumoase cuvinte mi-au capturat inima
M-au umplut cu dragoste aproape de la inceput
Cam rar asa ceva!
Fluturi au zburat in viata noastra
Si acum traim intr-o lume de vis
Este o dragoste atat de frumoasa
Dragostea ce s-a infiripat intre noi
Este mai mult decat orice cuvinte pe care ni le spunem.
Adanc in sufletele noastre, peste intelegerea umana.
Dragostea mea nu e oprita de ceea ce nu poate sa vada
Te pot simti, te pot gusta, e ca un vis
Noaptea imi inchid ochii si imi imaginez ceea ce simt cu inima.
Dragostea nu cunoaste bariere, nici distanta, nici teama.

Leave a Reply

