O zi frumoasa… (part.II)

Dupa nervii acumulati de dimineatza si dupa emotiile dinaintea unui examen ai neaparat nevoie de cateva ore de relaxare. Bun si facut… impreuna cu niste colegi de facultate ne-am suit in masina si am plecat la o scurta plimbarica in afara Bucurestiului.

Dupa vreo jumatate de ora de mers prin trafic am ajuns inre-un loc verde, aer curat, liniste si daca din intamplare aveai si o undita cu tine + cateva rame te alegeai si cu ceva bun de mancare.. in cateva cuvinte – relaxare si buna dispozitie!

Dupa nervii acumulati de dimineatza si dupa emotiile dinaintea unui examen ai 
neaparat nevoie de cateva ore de relaxare. Bun si facut… impreuna cu niste 
coleguti de facultate ne-am suit in masina si am plecat la o scurta plimbarica 
in afara Bucurestiului. Dupa vreo jumatate de ora de mers prin trafic am ajuns
inre-un loc verde, aer curat, liniste si daca din intamplare aveai si o undita 
cu tine + cateva rame te alegeai si cu ceva bun de mancare.. in cateva cuvinte – 
relaxare si buna dispozitie!

Image Hosted by ImageShack.us

Dupa vreo 3-4 ore plecam inapoi spre imbacsitul Bucuresti si ne hotaram sa mai facem un mic popas in parcul IOR (nu am fost niciodata acolo si da.. traiesc si sunt nascuta in Bucuresti..) sa mai mancam o corcodusa – o duda!

Am ramas putin impresionata de ce am vazut acolo, un parc imens, un lac ce gazduia ratuste, pestisori – pe cel de aur nu l-am intalnit ca as fi avut cateva dorinte de indeplinit- , broscute testoase si niste gaze care-si faceau datoria in voie. Printre mirificul peisaj, daca aruncai privirea la stanga vedeai copilasi prin leagane, alergand dupa o minge, traind viata la intensitate maxima iar de cealata parte, la dreapta, puteai observa  cateva fetite facand topless la soare… baiat era bine sa fii.. 

Am stat si p-acolo cateva ore dupa care am inceput sa ne retragem usor-usor, fiecare in barlogu’ lui.. ca de, dupa asa plimbare era bine venit si un pui de somn. 

In concluzie.. o zi frumoasa in ciuda intamplarilor urate, o zi in care am reusit sa ma recreez un pic, sa respir aer curat, sa ma distrez, sa ma simt bine alaturi de cateva persoane dragi mie! Chiar m-am simtit bine si am vazut locuri deosebite, thx!

Pana una-alta,

…am fugit la un pui de somn.. V-am pupat!

 

P.S: pt mai multe poze din mica excursie intrati pe pagina PhotoGraphy!

One comment on “O zi frumoasa… (part.II)

Leave a Reply

