O zi “frumoasa”… (part.I)

Azi am al 2-lea examen la facultate si am inceput ziua cu stangul.. uff! M-am trezit cu o juma’ de ora mai tarziu. De fapt m-am trezit la timp, insa am oprit telefoanele si am zis ca… hai ca nu o fi foc daca mai stau 5 minutele in pat si alea 5 minute s-au facut zeci… Am sarit repede din pat cand am vazut cat de tarziu este, am inceput sa alerg ca nebuna prin casa din stanga in dreapta si din dreapta in stanga, telefoanele sunau cand unul cand altul, nu stiam ce sa fac mai repede si sa ies pe usa. Ca de obicei, niciodata nu voi ajunge la timp – prostul meu obicei de a ma lasa (nu intentionat) asteptata!

Dupa o jumatate de ora am reusit sa ies din casa. M-a mancat undeva. Am vazut ca strada e goala si m-am suit in autobuz, am zis ca voi ajunge repede. Dupa 50 de metrii s-a oprit, la dracu’!
Acolo a ramas 15 minute, pana cand un nene mai cu tupeu din spatele meu a spus ca sparge geamurile masinii daca nu da drumul la usi. Atunci am coborat cu totii si am luat-o usor repede la pas, au urmat 3 statii de tramvai dupa care ajung la metrou. Metroul full! Deh.. ma asteptam, doar e 8 fara un sfert, asa e de fiecare data.
O doamna destul de calma anunta prin statie ca trenul de pe linia 2 va avea intarziere 3 minute… si ce altceva ai de facut decat sa astepi… si astepti si astepti….  Metroul ajunge dupa 7 minute cu usile blocate de lume – mai urca-te daca poti! 

Image Hosted by ImageShack.us

M-am urcat in urmatorul metrou, parca stia tipul ala ca sunt eu in tren, asa ca ne-a dus ca pe cartofi. In sfarsit ajung la Unirii, cobor sa schimb magistrala… aglomeratie mai mare, te calcai in picioare – il calc pe unu pe calcai din greseala si-mi arunca o privire dinaia.. de parca ar fi prima data cand te calca cineva, aveam impresia ca afara e razboi si toti oamenii se ascundeau in subteran de frica bombardamentelor.

Intr-un final am reusit sa ajung, am dat si al 2-lea examen.. am trecut si de asta cu bine si,  poate, pentru celelalte examene voi reusi sa ma trezesc la timp sau nu voi mai avea asa noroc..

 

P.S: Aceasta este partea urata a zilei de azi.

Voi revenii si cu cealalte parte putin mai tarziu. V-am pupat!

Am inceput ziua cu stangul.. uff! M-am trezit cu o juma’ de ora mai tarziu. De fapt m-am trezit la timp, 
insa am oprit telefoanele si am zis ca… hai ca nu o fi foc daca mai stau 5 minutele in pat si alea 5
minute s-au facut zeci… Am sarit repede din pat cand am vazut cat de tarziu este, am inceput sa alerg 
ca nebuna prin casa din stanga in dreapta si din dreapta in stanga, telefoanele sunau cand unul cand altul, 
nu stiam ce sa fac mai repede si sa ies pe usa. Ca de obicei, niciodata nu voi ajunge la timp – prostul meu
obicei de a ma lasa (nu intentionat) asteptata!
Dupa o jumatate de ora am reusit sa ies din casa. M-a mancat undeva. Am vazut ca strada e goala si m-am 
suit in autobuz, am zis ca voi ajunge repede. Dupa 50 de metrii s-a oprit, la dracu’! Acolo a ramas 15 minute,
pana cand un nene mai cu tupeu din spatele meu a spus ca sparge geamurile masinii daca nu da drumul la usile
autobuzului.
Atunci am coborat cu totii si am luat-o usor repede la pas, au urmat 3 statii de tramvai dupa care ajung la 
metrou. Metroul full! Deh.. ma asteptam, doar e 8 fara un sfert, asa e de fiecare data. O doamna destul de
calma anunta prin statie ca trenul de pe linia 2 va avea intarziere 3 minute… si ce altceva ai de facut 
decat sa astepi… si astepti si astepti.. Metroul ajunge dupa 7 minute cu usile blocate de lume –   

urca-te daca poti!

Leave a Reply

