Noapte buna sau… buna dimineata!

Ma uit la ceasul din perete… ora 4:07! Ce repede a trecut timpul…
De cateva zile tot imi spun ca “din seara asta ma voi baga la somn mai devreme” – eu imi spun, eu nu aud – si uite ca din nou s-a facut ora 4 iar eu in loc sa fiu deja in pat, intorcandu-ma de pe o parte pe alta stau si bantui ca o naluca ratacita paginile internetului!

Image Hosted by ImageShack.us
Dar gata… de maine seara lucrurile se vor schimba, de luni intru in sesiunea de examene la facultate si nu prea mai am incotro…😐 (trebuie sa am neuronii odihniti – aia multi pe care ii am ca daca nu..)

Dar pana una-alta ar cam fi timpul sa ma bag si eu la somn – scobitorile nu mai fac fata presiunii… 

Va urez noapte buna si un somn linistit!

Leave a Reply

