‘neatza!

 

…din nou am adormit pe la ora 3 dimineata iar la 9 fara ceva alerg deja cu ochii pe pereti in cautarea unui “ceva” ce nu-i… (nu ma intreba ce imi lipseste pentru ca stiu doar ce am!)

…ma uit la ceas si el imi spune, cu sinceritatea lui mecanica, rece… ca e devreme…e prea devreme!

Apoi imi intorc privirea spre mine…spre lume…spre tot restul…si toate soptesc ca-i foarte tarziu.

Iar am visat multe…prea multe parca pentru cele 5-6 ore de somn si n-o sa va povestesc ce! (sunt visele mele nu ale voastre…)

E dimineata, e cafea, e viata… a inceput o noua zi si totusi…

Parca ar mai trebuii sa lenevesc un pic! 

Image Hosted by ImageShack.us

Va doresc tuturor o zi usoara, plina de realizari si ganduri frumoase!

V-am pupat!

Leave a Reply

