Randuri, ganduri, amagiri…

 

Un gand de isterie, de pura nebunie, 
Atat de vag si cald si-atat de-adanc sadit, 
In mine si in suflet si-n tot ce ma cuprinde, 
Caci ale tale ganduri, incet m-au otravit… 
.
Din bolta mea de stele, strivit cazui. Pamant, 
Sub palmele mele, de greier, tristu-i cant, 
Caci tot ce-a fost sa fie, si gandurile mele, 
Acuma-s doar cuvinte, avar pierdute-n vant… 
.
Innebunit de vise, de buze neatinse, 
De clipele pierdute, intr-unu’, nu in doi, 
De noptile-asfintite si-atat de nedormite, 
De ochii tai, atat, de neatinsi de ploi…
.
Secunde trec incet, in vesnica lor moarte, 
Iar eu citesc atent, de timp roasa, o carte, 
In care despre noi, scria pe-la-nceput, 
 Dar de sfarsitul ei, mereu noi ne-am temut…
.
Citind incet pe pagini, cum mangai amintiri, 
Si simt nascand in mine, arome de trairi, 
Ce dor si-ncet ma ard, pe pleoape si pe ochi, 
Vazand alai de oameni si sfant sobor de popi.
.
Incet intr-o cutie, din patru scandurele, 
Incet ce ma coboara, in negrul meu pamant, 
Oriunde-as fi in lume, pe bolta de-albe stele, 
In suflet ti-a ramas, sarutul unui sfant … 
Sfat: Poezia dauneaza grav sanatatii… Se elibereaza fara reteta!

Leave a Reply

