Stop.. nu suport!

Ei bine, cum viata are si parti bune si parti rele, am sa ma axez astazi pe ceea ce ma deranjeaza
in jurul meu (o zi prielnica pentru un astfel de blog deoarece nu sunt chiar in cea mai buna stare
de spirit). Asadar, voi face o lista cu “cateva” chestii pe care le urasc si de care am fugit de
cand ma stiu.
Ei bine, cum viata are si parti bune si parti rele, am sa ma axez astazi pe ceea ce ma deranjeaza in jurul meu (o zi prielnica pentru un astfel de blog deoarece nu sunt chiar in cea mai buna stare de spirit). Asadar, am facut o lista cu “cateva” chestii pe care le urasc si de care am fugit de cand ma stiu. Iata ce a iesit…

Image Hosted by ImageShack.us

– Trezitul cu noaptea in cap si alarma ceasului… enervant de vesela!

– Culcatul odata cu gainile.

– Oamenii laudarosi si plini de ei.

– Stresantii si persoanele care vorbesc mult si prost!

– Persoanele ipocrite si barfitoare (uitati-va naibii mai intai la voi!)

– Persoanele care injura (indiferent de varsta sau sex)

– Prostia, mai ales aia in stare grava!

– Aberatiile.

– Minciuna.

– Cei 3 I: Ignoranta, Indiferenta, Insistenta…

– Spiritul de turma si de competitie.

– Baietii mai mici de statura decat mine!

– Muzica data la maxim pe telefon indiferent de ce gen (heii, s-au inventat castile, traim în secolul XXI, în mama masii de treaba!)

– Cersetorii (insistenti, stresanti, enervanti si cu un parfum imbietor)

– Pitipoancele si cocalarii (intrati naibii in grota voastra acolo si iesiti peste vreo 100 de ani, sau mai bine nu mai iesiti deloc )

– Sefii.

– Oamenii care se dau prietenii tai si te’njunghie pe la spate! (Muriti ma!)

– Controlorii.

– Mizeria.

– Chestiile jenante si situatiile penibile!

– Baietii libidinosi (controlati-va dracului!)

– Viermii, serpii, gandacii si alte chestii dinastea, iac!

– Mijloacele de transport aglomerate

– Oamenii care put a transpiratie (Luati mai nene masuri, simtiti-va!)

– Tipii care nu se rad/tipele care nu se epileaza (mai nene, lama 1 leu, ceara mai multe feluri, benzi.. nu se lipeste nimic de mana voastra? nimic? nimic!?)

– Sa fiu stresata sau presata de timp.

– Sa fiu conditionata de anumiti factori.

– Oamenii care nu stiu de gluma!

– Oamenii agresivi.

– Persoanele care au posibilitati materiale si se imbraca execrabil.

– Fetele/femeile care poarta bluze, maieuri, tricouri si nu au auzit de sutien!

– Pantalonii lasati in vine la baieti sa li se vada chilotii. (Bleah!)

– Aurul in cantitati industriale (Prefer sa ma abtin!)

– Egoismul.

– Gelozia.

– Parerile contra fara argumente!

– Persoanele care se baga in seama cu oriece pret (ca musca’n fundu’ calului!)

– Oamenii care dau beepuri sau suna la ore la fel de cretine ca si ei, cu numar ascuns bineinteles (la ce dracu mai sunati?!)

– Sprancenele pensate excesiv, unghiile mari si lacuite la baieti (ahh ce mi se’ntoarce stomacu’!)

– Mamele care isi bat copii, ii abandoneaza sau fac n copii si apoi nu au ce sa le dea de mancare (javrele astea nu se pot numi mame!)

– Oamenii care nu stiu sa se descalte la usa.

– Sa mi se umble in lucrurile personale fara acordul meu.

– Sa imprumut bani si apoi sa se faca uitati.

– Sa ma anunte cineva ca intr-o ora trebuie sa ajung nu stiu unde (n’am nici masina cu n cai putere si nici elicopter!)

– Sa astept mai mult de 10 minute, fie ca e vorba de asteptat la o coada, asteptat pe cineva, sau mai stiu eu ce.

– Replicile: “Te fac un cearceaf?”, “Pisi, dar stii, suntem de x luni impreuna, nimic, nimic?”, “Eu mereu sunt protejat, asa ca nu iti face griji, oricand, oriunde, numai cu mine sa fii”, “Pai, si daca ai tai/mei nu sunt acasa, nu avem si noi treaba?”, “Eee tu, ce ma enervezi, esti deaia de moda veche, asteapta omu’ dupa tine, mai lasa si tu de la tine, nu din prima seara, dar totusi”, astia ar merita sa le zic ceva de dulce dar ma rezum la: Sa va ia dracu’ de dobitoci!

– Fetele cu mintea în colturi care se culca oriunde, oricand, cu orice prost, si care dupa ce se dau de ceasul mortii ca erau virgine, încep sa urle ca sunt insarcinate si nu stiu ce sa faca.. pai avort bai fiinta demna de strang, sa stai sa plangi, sa mori si sa invii cand te duci la ginecologie, ca daca esti proasta si nu te duce creierul, ajungi acolo unde vor majoritatea baietiilor/barbatilor.. parca ii doare pe ei undeva ca tu esti gravida sau ca nu ti-ai luat masuri de precautie daca tot stiai ca vrei sa faci ceva cu un el.

Si mai mult ca sigur as mai avea multe de adaugat la aceasta lista, dar deocamdata nu-mi mai vin in minte si ma opresc la atat!

Leave a Reply

