Tarziu..dulci cosmaruri!

Image Hosted by ImageShack.us

 Ma uit la ceasul din perete – 3:42, sting lumina si ma bag sub patura… 

Gandurile-mi vin anapoda in minte si incerc sa le ignor! 

Claritatea si realul se pierd!

Intru in incapere, e racoare… Ma uit speriata imprejur, nu esti, si ma bucur… Inchid ferestrele, trag perdelele, arunc ceasurile si literele, dau muzica mai incet (pentru ca ceilalti nu merita sa asculte din moment ce nu inteleg), imprastii aroma de ceai, presar petale de trandafiri uscati la pervaze si pe covor, imi trag fotoliul cafeniu in fata ferestrei si… te astept! 

Stiu c-ai sa vii, ca de fiecare data. Se aude usa… Zambesc! Intri direct, deoarece ti-am dat tie sa pastrezi cheia viselor mele; si ma prefac absenta doar pentru a te auzi strigandu-ma.

Iar tu ma strigi, ma intorc si te privesc! 

Minutele isi reiau drumul revoltate, camera capata diferite forme si culori, muzica se dilata, parfumul dispare, iar zgomotul metalic al timpului ma trezeste.Il blestem ca m-a rapit din bratele visului. Tot ce-mi mai pot aduce aminte e ca, te-am visat…

uit la ceasul din perete – 3:30, sting lumina si ma bag sub patura… 
Gandurile-mi vin anapoda in minte si incerc sa le ignor! 

 

Leave a Reply

