Provocare: Azi sunt fericita, pot sa va pup?!

-Ma simt atat de bine- este fraza ce indraznesc totusi s-o scriu azi…                            

NU POT da un motiv clar al acestei stari :”> important este ca ma simt bine… Nu pleznesc de fericire, nu sunt imbuibata de automultumire, am destule pe cap, n-am descoperit nici un nou secret al universului sau o noua minune a lumii, insa… Ma simt chiar bine!

Image Hosted by ImageShack.us
Astazi a fost o zi fara de sfarsit si fara de inceput, a fost o zi atat de frumoasa, o zi in care toate mi-au iesit exact cum am planuit, exact cum mi-am dorit… am reusit sa combin utilul cu placutul si totul mi-a iesit ca la carte (cum se spune!), bine cu mici exceptii, azi fiind nevoita sa parcurg si cateva statii de masina pe jos ca de… e imposibil sa circuli prin Bucuresti si sa nu dai cu masina intr-o groapa, si de aici va imaginati si voi ce urmari se produc… dar astazi chiar nu am fost deloc deranjata de intamplarea cu pricina, putina miscare nu strica niciodata!

Este atat de frumos sa ai in preajma ta persoane deosebite, colegi de serviciu atat de amabili si de buni, sa imparti cateva ore bune de muca cu ei si nici macar sa nu simti cand trece timpul… Este atat de placut sa ai pe langa tine prieteni pe care chiar ii poti numi intr-adevar asa! Si pentru asta le multumesc!

Este atat de placut sa mergi pe strazi, sa te cuprinda o stare de euforie si sa te simti atat de bine, sa nu-ti mai zboare gandul la tot felul de probleme care, pana la urma, vor fi rezolvate.

Azi sunt fericita… De ce? sau cum?? (nu stiu dar…) usor!

Pentru ca pana la urma e asa simplu sa fii fericit…

Doar De Tine Depinde!

One comment on “Provocare: Azi sunt fericita, pot sa va pup?!

Leave a Reply

