Go… pe rosu!

Din lipsa de preocupare si macinata de o plictiseala crunta “bantuiam” si eu cateva pagini de internet cand, am dat peste ceva care mi-a atras atentia, o noua hotarare de guvern din 2009… Mi s-a parut a fi foarte interesanta si m-am gantit sa vi-o impartasesc si voua… iata cum suna:

A) Hotãrârea de Guvern nr. 13/2009: Datoritã cresterii alarmante a numãrului de pensionari în raport cu populatia activã, precum si insuficientei fondurilor pentru majorarea pensiilor, Guvernul României hotãrãste:

Art. 1.- Începând cu data de 01.01.2009 pensionarii vor avea voie sã treacã pe culoarea rosie a semaforului.

Art. 2.- Dacã în termen de sase luni nu se obtin rezultatele scontate, începând cu data de 01.06.2009 trecerea pe culoarea rosie devine obligatorie  

Image Hosted by ImageShack.us

Acum astept opinii…😀😀

4 comments on “Go… pe rosu!

  1. dap….stiti ce e foarte enervant? ca in fiecare dim. ii vezi in tramvaie…autobuze…si ei….in loc sa stea acasa la tv ceva….se plimba…si mai au si pretentia sa stea jos….nu ii inteleg…se prea poate…ca la varsta lor….sa reusim sa ii intelegem…orice e posibil:P:)

Leave a Reply

