Leapsa primita de la Florin..

Sunt: asa cum sunt… incapatanata, ambitioasa si… lista poate continua🙂

As vrea: o lume mai buna si sa ma intorc in 2008 sa clarific niste treburi… 

Pastrez: amintiri si tot ce tine de trecut care imi umplu sufletul de ura

Mi-as dori: ca toate visele sa mi se indeplineasca!

Nu imi plac: increzutii, mincinosii, nesimtitii, barfitorii… etc😛

Image Hosted by ImageShack.us

Ma tem: de orice cauzeaza durere fizica sau sufleteasca…

Aud: sunetele…

Imi pare rau: ca momentele frumoase se scurg intodeauna atat de repede!😦

Imi place: sa fiu intodeauna inconjurata de prieteni si de persoane deosebite.

Nu sunt: mereu, cum ar trebuii sa fiu

Dansez: doar cand sunt foarte bine dispusa… 

Niciodata: sa nu spui niciodata…

Plang: cand sunt dezamagita de persoanele de la care nu ma astept!

Nu sunt intodeauna: asa cum ar trebuii sa fiu cu persoanele “bune” din aceasta lume!

Nu imi place de mine: cand iau decizii cu inima fara sa ma gandesc la urmari…

Sunt confuza: mai mereu…😐

Am nevoie: nu am nevoie de nimic, am tot ce merit si tot ce mi se cuvine dupa faptele facute!

Ar trebuii: MUlte!

 

Si fiindca este o leapsa, am sa o predau cu gratie mai departe catre TIne!

One comment on “Leapsa primita de la Florin..

Leave a Reply

