Indelunga asteptare…

Asteptarea este radacina tuturor durerilor din inima!

 

Waiting for you to

Come along.

Waiting for you to

Hear my song.

Waiting for you to come along. 

Waiting for you to tell me what went wrong…

 


 

Poti oare sa mai astepti, sa pierzi timp, gandindu-te la cineva mereu, iar apoi sa accepti ca fericirea a venit in sfarsit?! Si daca astepti degeaba si nu se intampla nimic? Daca la sfarsitul asteptarii nu te mai asteapta nimeni? Daca te trezesti singur pe un peron gol.. ?? Ce faci atunci…?

Si daca in tot acest timp nu astepti singur,daca petreci timpul cu cineva, se mai numeste asteptare??

…am fost dispusa sa astept, am oferit asteptare, dar mi-e teama ca in drumul catre mine, s-a aventurat intr-o alta intersectie, pe un alt drum care, poate, a dus spre fericire…

…totusi, incerc sa-mi colorez viata putin cate putin!

 Iar in adancul sufletului meu mai exista o speranta… Astept!

Leave a Reply

