Atentie…vine Mosu’

Buna, dragii mei!

In seara asta vine Mos Nicolae… v-ati lustruit cizmulitzele ?!

 Image Hosted by ImageShack.us

Eu da… mi-am luat chiar unele noi🙂  (stati linistiti, le-am luat ca aveam nevoie de unele noi),  sa le umple mosu’! In fiecare an, de ziua Sfantului Nicolae ma simt din nou copil… arunc priviri pe geam in sperantza ca poate odata si odata il voi prinde “in fapt”  iar dimineatza ma minunez si ma bucur zgomotos cand vad cadourile primite: “Ei,  ia uite, a venit Mosu’ si pe la mine…inseamna ca am fost cuminte🙂 !!!” 

De Sfantul  Nicolae primeam intodeauna dulciuri si fructe, parintii spuneau ca Mos Craciun este cel care aduce cadouri mai mari si mai pretioase.

Anul acesta sunt curioasa daca mai primesc ceva🙂 desi… la mn Mosul a venit deja (o sa dorm linistita) cu cel mai frumos dar pe care il puteam primii vreodata!

Multumesc Mosului pentru promptitudine!

Tie ce ti-a adus Mosu’?🙂

____________________:…_…:_____________________________

Mos Nicolae in seara asta vine

Dimineata ghetele sa le ai pline,

Daca tu n-ai fost cuminte,

O nuia – sa te-nveti minte;

Daca-n schimb cuminte-ai fost

Gheata va fi plina ochi! (Sursa: Vlad)

One comment on “Atentie…vine Mosu’

  1. Mie mi-a adus moshu’ si ceva mai putin decat material, de exemplu iubirea ti-o poate aduce numai cand ai nevoie de ea. Acest sentiment intre doi oameni este divin, cand iubesti parca toata lumea este a ta! ( s.m.a.d )
    Eu unul nu mi-am dorit decat sanatate si intelegere, atat.
    In partea materiala am primit cateva cadouri dragutze care le port in viatza de zi cu zi.

Leave a Reply

