Iar am racit!

De cateva zile ma tot lupt cu un virus destul de enervant… GRIPA! Se pare ca s-a lipit de mine si nu vrea sa-mi dea drumul prea curand! Am incercat toate leacurile de la cele mai babesti pana la tot felul de ceaiuri… dar totul pare a fi in zadar! :( 

O durere insuportabila de gat ma chinuie de parca cineva m-ar strangula, nasul imi este rosu ca al unui clovn si am folosit la servetele in ultimele zile cat nu am folosit intr-un an intreg. La aceasta reteta se mai adauga si febra ca totul sa fie perfect iar starea mea de sanatate sa fie una foarte buna :( :((

Voi ce imi recomandati ca sa ma fac bine ?!😀                                                               Accept recomandari gen Aspirina, Septolette si Vitamina C ! 

Image Hosted by ImageShack.us

…si mai e ceva, mi-a trecut prin minte o intrebare: De ce sunt servetelele parfumate prfumate daca sunt folosite pentru un nas infundat care prin urmare nu simte mirosul ??

2 comments on “Iar am racit!

  1. “Voi ce imi recomandati ca sa ma fac bine ?!”, mmm sa ne gandim… cea mai buna metoda este (cenzurat), si am spus tot, ce aspirine ce ceaiuri. :))

Leave a Reply

