!ntroducere…

Buna dimineatza/ziua/seara draga cititorule… Mai nou, am observat ca este la moda sa ai “blog” si mi-am zis de ce sa nu-mi fac si eu unul?! Si iata-l… deja am scris primul post🙂 !

Image Hosted by ImageShack.us

Am creat acest blog doar din necesitatea de a ma descarca si eu undeva, cand ceva ma framanta… Banuiesc ca voi avea si eu vizitatori si cel mai bine ar fi sa facem cunostintza: …pai, in primul rand, certificatul meu de nastere spune ca ma numesc Alina si ca ma mai numesc si Alexandra, si mai am si un nume de familie pe care il voi pastra strict secret🙂 … Am vreo 19 ani si planuri mari de viitor, la anu’ vreau sa fac 20! Traiesc undeva in cartierul Dr. Taberei, orasul Bucuresti si tara Romania, cea mai frumoasa tara de pe pamant unde fiecare face ce vrea si ce-l taie capul! Cu ajutorul acestui blog imi propun sa va impartasesc si voua un strop din viatza mea mult prea frumoasa si din lumea in care traim! Astept opinii de la voi si sugestii la alinwtza_09@yahoo.com (fara abuzuri)

V-am pupat!

One comment on “!ntroducere…

Leave a Reply

