Mi-as dori…

.

Mi-as dori… sa pot zbura. Sa ating cu mainile portile cerului si sa le intredeschid.

Mi-as dori… sa aflu ce poate sa fie dincolo de lacatele ce pecetluiesc cararile norilor.

Mi-as dori… sa pot tine Lumea in brate… si s-o strang la piept ca pe o minge. Apoi sa o arunc spre soare pentru a o prinde iar, mai plina de caldura si lumina ca oricand.

Mi-as dori… sa cred ca toate basmele sunt reale, ca moartea nu este decat o gluma, ca bolile sunt doar niste farse de pitici pusi mereu pe sotii.

Mi-as dori… sa nu mai existe durere…

Mi-as dori… sa nu mai existe Timp; mi-as dori sa moara toate ceasornicele si toate clepsidrele care ne masoara destramarea.

Mi-as dori… ca secundele sa fie flori de cires, orele sa fie stropi de ploaie, zilele sa fie pasari albe iar noptile sa fie fluturi cu aripi albastre.

Mi-as dori… sa nu simt ce repede zboara timpul…

Mi-as dori… sa uit ziua de ieri.

Mi-as dori… ce nu am avut pana acum.

Mi-as dori… ca week-end-ul asta sa aiba 100 de ore.

Mi-as dori… sa fie mai putini oameni care sa creada ca binele lor e neaparat si binele tuturor.

Mi-as dori… ce nu isi doresc si altii…

Mi-as dori… iubirea nesfarsita a cuiva!

Mi-as dori… sa pot avea TOT.

Mi-as dori… sa adorm si sa ma trezesc in cel mai drag loc din lumea asta…

Mi-as dori… un trandafir galben, auriu… cu tot soarele in el!

Mi-as dori… sa nu ma mai doara sufletul.

Mi-as dori… sa ating o stea.

Mi-as dori… sa pot da timpul inapoi, sa pot recupera tot ceea ce am pierdut si nu am stiut sa apreciez!

Mi-as dori… sa stie ca acum zambesc!

Mi-as dori… o seara linistita, fara nici o pala de vant, de frig… fara nici un gand sa-mi calce linistea. Fara nici o idee sa sopteasca in decor.

Mi-as dori… sa pot cumpara macar o sticluta de 30ml cu esenta de parfum de fericire.

Mi-as dori… sa dorm o saptamana.

Mi-as dori… multa sanatate pentru cine mi-este drag.

Mi-as dori… sa mi se dezghete sufletul.

Mi-as dori… sa nu-mi mai fac planuri…

Mi-as dori… sa am rabdare.

Mi-as dori… un pestisor de aur care sa-mi indeplineasca 3 dorinte…

Mi-as dori… sa nu mai existe motive pentru lacrimi si prieteni care sa ma dezamageasca!

Mi-as dori… sa fiu invizibila!

Mi-as dori… sa le ofer inima mea tuturor celor care nu au asa ceva…

Mi-as dori… un univers intreg de sinceritate… (un munte nu ajunge nici macar la 2 persoane..).

Mi-as dori… sa dispar.

Mi-as dori… o clipa de liniste… doar una!

Mi-as dori… sa fie langa mine…

Mi-as dori… sa detin secretul luminitei de la capatul tunelului.

Mi-as dori… sa-mi indeplinesc fantezia!

Mi-as dori… sa ploua azi.

Mi-as dori… un job la care sa fiu platita si cand dorm noaptea acasa.

Mi-as dori… sa cunosc tainele adancurilor!

Mi-as dori… ziua de 3 decembrie din nou!

Mi-as dori… fericirea de azi in fiecare zi.

Mi-as dori… sa am puterea de a opri ceasornicul timpului la umbra clipei in care am spus pentru prima oara “Te iubesc!”…

Mi-as dori… macar o zi intreaga… cu dorul meu!

Mi-as dori… un moment de tandrete… si sa nu se mai sfarseasca!

Mi-as dori… o schimbare!

Mi-as dori… ziua de alaltaieri din nou…

Mi-as dori… sa am o fabrica de fericire!

Mi-as dori… sa nu trebuiasca sa ies din casa o saptamana.

Mi-as dori… sa nu mai sune telefonul aiurea…

Mi-as dori… sa fiu vazuta exact asa cum sunt!

Mi-as dori… sa fiu aceeasi mereu.

Mi-as dori… sa primesc un mesaj in care sa-mi spuna unde il gasesc.

Mi-as dori… sa dispara curiosii…

Mi-as dori… sa nu imi pese si sa nu mai las timpul sa treaca degeaba pe langa mine…

Mi-as dori… sa am taria pe care o am si azi.

Mi-as dori… sa curga lacrimile mele doar de bucurie!

Mi-as dori… ca dorul meu sa fie langa el!

Mi-as dori… sa fiu copil din nou.

Mi-as dori… sa asculte acum aceeasi muzica pe care o ascult si eu.

Mi-as dori… ca vorbele auzite sa nu ramana doar vorbe…

Mi-as dori… sa imi revina pofta de viata!

Mi-as dori… sa vad bucurie si liniste sufleteasca la unele persoane…

Mi-as dori… sa desenez inimile noastre in culori calde. (…)

Mi-as dori… sa pot zbura dincolo de nori… sa pot visa in culori!

Mi-as dori… o iarna in plus pentru mine!

Mi-as dori… sa se intoarca clipele de demult!

Mi-as dori… sa privesc gandul in ochi.

Mi-as dori… sa am oaza mea de liniste!

Mi-as dori… putina seninatate.

Mi-as dori… sa am aripi!

Mi-as dori… sa am un dictionar cu injuraturi la moda.

Mi-as dori… sa ajung mai repede, acolo departe!

Mi-as dori… sa fiu acum pe malul unei ape in bratele cuiva…

Mi-as dori… sa nu existe amintiri… doar brate deschise!

Mi-as dori… sa iti doresti sa ne dorim tot timpul cate ceva!

Mi-as dori… cateva minute sa stau intinsa pe iarba, sa privesc cerul si nimic mai mult!

.

Mi-as dori sa nu-mi mai doresc nimic!!!

.

P.S.Mi-as dori… sa mi se indeplineasca
macar o singura dorinta!

Leave a Reply

